Face5 Team - Forum
Logical Stones 2006

Forum home | Post New Topic | Search | Help | Admin

» Forum Index » Logical Stones 2006 » Topic: Demo levels

Posted on 29/08/06 06:33:08
Author: Demo levels
Subject: Demo levels
Message:
» Reply
» Edit

Please feel free to add your comments regarding the demo (16) levels.


Posted on 01/09/06 19:55:18
Author: Zsuzsa
Subject: Re: Demo levels
Message:
» Reply
» Edit

Sziasztok!
Sikerült végigjutni a 16 pályán)
Nagyon tetszett, ötletes és ráadásul szép is!
Remélem a teljes verzió pályáit is sikerül majd megoldani.
Aztán készülhettek a LS2007-re)

Posted on 05/09/06 20:24:20
Author: Karga
Subject: Re: Demo levels
Message:
» Reply
» Edit

At 19:55:18 01/09/06, Zsuzsa wrote:
Sziasztok!
Sikerült végigjutni a 16 pályán)
Nagyon tetszett, ötletes és ráadásul szép is!
Remélem a teljes verzió pályáit is sikerül majd megoldani.
Aztán készülhettek a LS2007-re)


Szia Zsu!

Gratulálok! Nekem még 4 pálya hátra van. De már látom, hogy megint nagyot alkottak a fiúk
De ne legyünk telhetetlenek! Én is szeretném minél hamarabb a következőt, de ismerve Őket mindig valami újat, szebbet, ügyesebbet készítenek. Szóval én a 2008-al is kiegyezem. Csak legyen



Posted on 07/09/06 06:55:43
Author: Trude
Subject: Re: Demo levels
Message:
» Reply
» Edit

The new LS is even better than the last one. Gratulation!

But the display is not quite perfect. The space for "Last Time" and "Best Time" is too small and sometimes the digits are not readable.

[Attachment: LS.bmp (90.93kb)]

Posted on 07/09/06 19:51:20
Author: holex
Subject: 2006... eh... :)
Message:
» Reply
» Edit

Sziasztok Fejlesztők, Játékosok!


Nem tudom, hogy szabad-e kifejtenem a véleményem, amit már félig-meddig Pallagi Janinak elmondtam előzetesben, most kicsit konkrétabb (is) leszek.

A 2006-osnak a zenéje nagyon jól sikerült, le a kalappal Jimy előtt (gondolom ő írta), nagyon korszerű, pörgős, és pont passzol(na) egy mai ilyen jellegű "nyugis" logikai játék stílusához.

Azért csak "passzolna", mert...

...a többi rész viszont egyenesen katasztrófa. Némi design elemként feltűnő áttűnés akad(ozik) erre-arra a játék közben, a játékmenet azonban semmit nem változott (értsd: semmit nem javult), így nagyjából a 2004-eshez képest, (ami 2 évet jelent, és emiatt nagy áttörés lett volna elvárható), semmi érdemi fejlődés nem történt. Egy-két új kocka, és az ebből adódó "újabb" logikai csavarokon kívül az egész játék egy 8 évvel ezelőtti őskövületet idéz, semmi látvánnyal még csak meg se próbáljátok fogni az embereket, és maga a játék magja is ugyanaz maradt. Statikus az egész, és unalmasan, ásítóan hat 3 percnyi kimerítő játék után.

A grafika szép lenne egyébként, de mivel nincs benne élet (bár nagyon igényesen ki vannak dolgozva a részletek), stílusában így is rosszul önti formába a játékot, és így végül az összkép mégis szürkén hat, és erősíti öregapós megjelenést. Ami egy baj. Mert ezzel a fiatalok akarnak játszani, és azok, akik fiatalnak érzik magukat még. Én is szívesebben játszanék órahosszákat vele, mert imádom a logikai feladványokat, de kedvem szegi, hogy 2 perc alatt lejön minden, ami a játéktól elvárható, és semmi extrát nem ad.

Janinak már említettem, hogy milyen ötletekkel lehetne feldobni a játékot (és lehetne valóban 3D-sé tenni), és ha már egy 3D-s motor amúgy is beleintergáltatok, akkor jó lenne ezt a 3D-t valahogy érdemben is kihasználni, mert egy 2D-s síkbeli játék egyébként se a 2006-os évet idézi, mégha meg is van spékelve egy-kettő(!) 3D-s "beforgással"... Ezért kár a grafikus kártyát dolgoztatni.

Amúgy a sok fikázás után, őszintén sok sikert kívánok a következőhöz, bízok benne, hogy kitaláltok majd egy jópofa és fiatalos design-t, és egy picit fel is tudjátok pörgetni majd a 2 perc után uncsivá váló játékmenetet is, beleértve a játszhatóságot is, mert az nagyon átdolgozásra szorul, és ezzel nagyon sok logikai játék kedvelőt veszítetek el, akik potenciális "fogyasztói" lennének a terméknek.

Ha maradni akartok ennél a stílusnál, és terveztek következő verziót, akkor egy alapos ráncfelvarrás, vagy inkább egy újszülött megalkotása lenne célravezető, ehhez új ötletek, letisztult, pörgős és meghökkentő design kell.

Összességében, tisztelve a csapatot és annak áldozatos munkáját a fejlesztésben, elmondom, hogy ilyen jellegű játékokat dobnak össze ma a 13-14 éves programozó utódaink, hobbiból(!), egy esős hétvégén.

Bocs, a rossz kritikáért, gondolom egy picit talán tanulni akarok belőle, és nem lebecsmérlésnek veszitek, mert abszolút nem annak szántam, de... minden esetre, kár volt az alapvetően jó aláfestő zenét ezzel stílusban megalkotott játékkal elrontani.



Üdv,
Gábor



Posted on 08/09/06 15:11:12
Author: Demo levels
Subject: 2006... eh... :)
Message:
» Reply
» Edit

At 19:51:20 07/09/06, holex wrote:
Sziasztok Fejlesztők, Játékosok!
...



Szia Gábor!

Örülök, hogy kifejtetted részletesebben is vélemyényed, mert Te legalább megtetted. Nagyon sokan, akiknek nem tetszik a játék, nem mondják meg, csak nem törődnek vele, így mi sem okosodunk belőle. Ezt azért is mondom, mert eddig 99%-ban pozitív visszajelzéseket kaptunk, természetesen olyan játékosoktól, akiket magával ragadott.

Ami a 3D-t illeti. A piac tele van 3D-s játékokkal, sőt más játékot nem is nagyon lehet kapni. Tény, hogy a legkapósabbak a lövöldözős csihi-puhi játékok, de mi pont azt a pici űrt szerettük volna kitölteni, amit egy aránylag látványos logikai játék jelent.

Azokat az 13-14 éveseket pedig szoktam látni az egyhétvégés országos programozási versenyen, és amennyire tudom, nem munka mellett szoktak programozni esténként. Hiába, a fiataloké a világ.

Én azt mondom, hogy aki megveszi a játékot nem azért veszi meg, mert divatos, vagy mert milyen csilli-villi, hanem azért, mert gondolkozni akar. Törni a fejét esténként, és szidni a fejlesztőket, hogy hogyan tudtak ilyen agyafúrt pályát kitalálni már megint.

Ezért is csuklunk annyit.

Posted on 08/09/06 19:46:20
Author: Karga
Subject: 2006... eh... :)
Message:
» Reply
» Edit

At 15:11:12 08/09/06, Demo levels wrote:
> At 19:51:20 07/09/06, holex wrote:
> Sziasztok Fejlesztők, Játékosok!
> ...
>

Szia Gábor!

Örülök, hogy kifejtetted részletesebben is vélemyényed, mert Te legalább megtetted. Nagyon sokan, akiknek nem tetszik a játék, nem mondják meg, csak nem törődnek vele, így mi sem okosodunk belőle. Ezt azért is mondom, mert eddig 99%-ban pozitív visszajelzéseket kaptunk, természetesen olyan játékosoktól, akiket magával ragadott.
........

Én azt mondom, hogy aki megveszi a játékot nem azért veszi meg, mert divatos, vagy mert milyen csilli-villi, hanem azért, mert gondolkozni akar. Törni a fejét esténként, és szidni a fejlesztőket, hogy hogyan tudtak ilyen agyafúrt pályát kitalálni már megint.

Ezért is csuklunk annyit.


Irigyelek benneteket, és örülök, hogy ilyen pozitívan veszitek ezt a hozzászólást! Én kicsit jobban felhúztam magam (lásd vendégkönyv).
Nagyon jól látod, tényleg azért szeretjük ezt a játékot, mert szeretünk gondolkodni.
Képzeld néha még mindig előveszem, az első játékot,és még mindig jókat játszom azzal is. A 2004-esben van néhány pálya ami mindig újnak tűnik, pedig párszor megoldottam már mindet. Innen is látszik, hogy újra és újra gondolkodásra késztet. Ezért is szeretem ezt a játékot!
Nekem nagyon tetszik a grafikája, nem vonja el a figyelmet, de megnyugtató, és inspirál a gondolkodásra.
A fejlesztők szidásáról csak annyit, néhány pályánál nem is hittem hogy van megoldás na akkor csukolhattatok, de megtanultam, a kitartás meghozza a megoldást.

Sok sikert!


Posted on 08/09/06 20:42:03
Author: Viktor
Subject: 2006... eh... :)
Message:
» Reply
» Edit

At 19:46:20 08/09/06, Karga wrote:

Irigyelek benneteket, és örülök, hogy ilyen pozitívan veszitek ezt a hozzászólást! Én kicsit jobban felhúztam magam (lásd vendégkönyv).
Nagyon jól látod, tényleg azért szeretjük ezt a játékot, mert szeretünk gondolkodni.
Képzeld néha még mindig előveszem, az első játékot,és még mindig jókat játszom azzal is. A 2004-esben van néhány pálya ami mindig újnak tűnik, pedig párszor megoldottam már mindet. Innen is látszik, hogy újra és újra gondolkodásra késztet. Ezért is szeretem ezt a játékot!
Nekem nagyon tetszik a grafikája, nem vonja el a figyelmet, de megnyugtató, és inspirál a gondolkodásra.
A fejlesztők szidásáról csak annyit, néhány pályánál nem is hittem hogy van megoldás na akkor csukolhattatok, de megtanultam, a kitartás meghozza a megoldást.

Sok sikert!



Kedves Karga!
Csapaton belül is megoszlik a reakció Holex levelére.
Engem például nagyon feldühített a beírás aminek hangot is adtam egy e-amil formájába, így tisztáztuk a dolgot.
De köszi szépen, hogy megvédtél minket! ;-)
Ez a negatív kritika után nagyon jól esett és ne félj, nem ment el a kedvünk a játékfejlesztéstől. Persze más típusú játék készítését is tervbe vettük, de a Logical Stones-ról nem fogunk megfeletkezni!
Szia és jó játékot!
Ui.:Ma adtam fel a postán! ;-)


Posted on 09/09/06 18:30:47
Author: Karga
Subject: Re: Demo levels
Message:
» Reply
» Edit

Sziasztok!

Sikerült mind a 16 pálya!
Itt is igaz a 3-as szorzó??? Ha igen akkor azt gondolom ezek egész jó idők
Bonts fol! 00:46:14
Bonus Illustrion: 00:40:34
Bonus Crosshair: 00:43:41
Küldöm a fájlokat, és várom a postást!

Posted on 10/09/06 17:21:35
Author: Jinks
Subject: Re: Demo levels
Message:
» Reply
» Edit

Hi,
like I've asked before, this is a forum that is setup in english.
Please, write your message in english, so the rest of the world can understand what you are talking about.
Or make a forum just for the hungarian (am I right?) people and another one for the rest of the world.

Back


Post a reply to this topic

Name:
Email:
Subject:
Message:
 

Powered by SimpleForum v3.9